System Pocztowy
stwórz konto


Sprawdź stan swojego salda, zamów i konfiguruj telefon, przeglądaj historię połączeń, aktualizuj swoje dane, przeglądaj i drukuj faktury, oraz druki przelewów, przeglądaj własne statystyki, zamów publiczny adres IP, korzystaj z pomocy.

Wystarczy, że zalogujesz się do naszego wirtualnego BOK.
Wirtualne BOK
ID:
PIN:
ID i PIN znajdą Państwo na umowie lub fakturze.


Szybki kontakt


tel.: 48/ 383 19 99
więcej







www.multifox.pl // oferta / telefonia IP / faq - pytania i odpowiedzi


   Oferta podłączenia
   Cennik
   Technologia
   FAQ - pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) i odpowiedzi w sprawach dotyczących podłączenia telefonu stacjonarnego w MultiFOX.


  • Czym jest usługa TeleFOX?

    TeleFOX to Cyfrowa Telefonia IP (inaczej ang. VoIP - Voice over IP) to nowoczesny sposób komunikacji telefonicznej w sieciach informatycznych. Korzysta z mechanizmu transmisji głosu za pomocą łączy internetowych lub dedykowanych sieci wykorzystujących protokół IP. MultiFOX stworzyło platformę i szereg rozwiązań informatycznych zapewniających możliwość wdrożenia Cyfrowej Telefonii IP we własnym zakresie zapewniając także dostęp do Internetu.

    TeleFOX jest marką nowej usługi mającą na celu zagwarantowanie zintegrowanego i wspólnego pakietu bardzo korzystnych kosztowo i technicznie usług telekomunikacyjnych.


  • Czy Abonent otrzymuje publiczny numer telefonu? ?

    Oczywiście! Abonenci mogą aktywować publiczny numer telefonu dokładnie taki, jaki otrzymuje się w innych sieciach telefonii stacjonarnej. W przypadku Radomia będzie to numer w formacie 48 1234567. Numer taki umożliwia wykonywanie i odbieranie połączeń z abonentami wszystkich innych sieci publicznych w kraju i za granicą.


  • Ile kosztują połączenia?

    Koszty połączeń zawiera nasz cennik. Na szczególną uwagę zasługują całkowicie darmowe i nielimitowane w czasie połączenia między Abonentami TeleFOX.


  • Czego potrzebuję, żeby tak tanio dzwonić?

    Wystarczy dostęp do Internetu w dowolnym pakiecie, terminal abonencki TeleFOX oraz najzwyklejszy aparat telefoniczny. Koszty instalacji i dostosowania pokrywa Abonent w zależności od wybranego pakietu, szczegóły w cenniku.


  • Jak mogę sprawdzać koszty wykonanych rozmów, płatności, wybierać i blokować usługi?

    Elementem usługi TeleFOX jest wBOK, czyli wirtualne Biuro Obsługi Klienta. Jest to specjalnie zaprojektowana strona internetowa, na której Abonent może śledzić wszystkie informacje dotyczące połączeń telefonicznych i rozliczeń, a także dokonywać zmian w zakresie usług dodatkowych. wBOK udostępniany jest każdemu abonentowi w ramach usługi internetowej czy telefonicznej.

Jeżeli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy je przesłać z poziomu wBOK.

   Dokumenty
   Zamów teraz !

  © MultiFOX 2005-2010 || home | dostęp do internetu | telefon stacjonarny | mapa zasięgu | kontakt